2014. július 2., szerda

Halloween

Shephard:
Amíg írben éltem nagyon tartottam a Halloween-t, hisz ott ez szokás, a dekorációk, a gyerekek mennek cukrot vadászni, más mint itthon, rengeteg dekorációt megvettem, mert tudtam hogy itthon nem nagyon vannak, én mindig fel is díszítettem a szobám kint, voltak világító pókhálók, pókok, véres kéz az ajtón, tökdekoráció, lámpások az ablakokon, és faragtam töklámpást is, itthon még nem, de ha találok egy szép tököt, akkor idén belevágok


























Eruthaliel
Hát én szeretem a halloweent, még akkor is ha semmi értelme. A gyerekeim (6és 8 éves fiúk) megvesznek a faragott tökért, meg a pókokért, én meg szeretem csinálni. Általában a halloween dekor az egyetlen ami időben elkészül itthon. Egy apartmanházunk van a Balatonon és ilyenkor hirtelen lesz egy csomó szabadidőm, és neikállok :)
Ilyen boszorkányujj sütit én is sütök mindig, amőgy nagyon finom, csak én a mandulát be szoktam festeni.
Mindjárt mutatok is nektek képeket miket alkottunk az elmúlt években.
Idén ez szerintem jól elmarad mert 22-én elutazunk Londonba apával, gyerekek meg maradnak itthon (ilyen szabadságról csak álmodni szoktam) és csak 30-án jövünk haza. Lehet egykép tököt faragunk de ennyi.

A képekről: Az égősor egy százas karácsonyfaégő és rengeteg danone actimel üvegcse, az egész nappalira elég lett...
A sütiről már volt szó, a tökfaragó mester pedig a párom.
A tököket amúgy a terasz korlátjára szoktuk sorba tenni, az utcáról nagyon jül mutat, én imádom nézegetni :)






Koszmatyi:


Szisszka:
mi is minden évben faragunk, van amikor többet is! Ti hogy tartósitjátok? Csak mert mivel nálunk a panelban meleg van, hamar tönkre megy.
Olvastam ilyen trükköket, hogy ki kell mosni fertőtlenitős vizzel, meg hogy át kell kenni olajjal, vagy vazelinnel.
Mi tavaly olajjal kentük át, egy hetet birtak a tökök.


Én tököt faragni úgy szoktam, hogy először papirra megrajzolom a mintát, aztán azt rácelluxozom a tökre (persze miután már kibekeztem) A grafit ceruzát jól kihegyezem, és a kontúrok mentén végigszurkálom :D igy utána éles késsel már könnyebb kivágni.

                                       










LondonEye:
Én azt hiszem, nagyobb narancsból csinálok "töklámpást", levágom a felső harmadát és megpróbálom...fogalmam nincs hogyan...kiszedni a húsát a fehér részig, aztán vágok bele szemet meg szájat.

Noa:

Mágika:


Kicidia:


Rosemary:











Nonamona:

én előre szeszes filccel rá szoktam rajzolni a pofikat (neten lehet találni klassz mintákat) és olyanra csinálod, hogy mosolyogjon. Nem kell hozzá tehetség, nálunk a férjem faragja, és bár ő a legjobb férj a világon (ez egy fizetett hirdetés!!), ellenben nem a kézügyességéről hírös! A legjobb tökfaragó eszköz egy rövid fűrész!!!

Szamócalányka:

Zemerke:







Internetről:




Sütik:


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése