2014. február 10., hétfő

Kosárfonás papírból




Elkészítés lépésről lépésre, képekkel:
http://szinesotletek.blog.hu/2012/09/19/kosarfonas_papirbol

Koszmatyi munkái:






Koszmatyi: 
A fonásnál a papír szine olyan amilyenből összesodrod a papirpálcákat. Ha A4-es papirból fonod teljesen fehér lesz, lehet festeni sem kell.
Én újságból csavarom a pálcákat azért ilyen mintás.
nekem az összesodrásnál az egyik vége egy picivel szélesebb mint a kezdő így oda csöppentek egy pici ragasztót és odadugom be a következő szálat, ha elfogy újra és újra és a többi folyamatosan. Mitha szivószálat dugdosnál egybe.




Ntasi








Gragi:




Kőmű:
Én meg arra gondoltam,hogy mi van akkor ,ha nem papírcsöveket sodrok,hanem a papírt ,mondjuk 5 cm csíkokra vágom,majd hosszába félbehajtom,majd még egyszer. Sodortam papírt és próbáltam a fonást,de én sok papírt sodortam fel,és így merevek lettek a csövek.Szerintetek ez így működne?


Mágika:













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése