2013. szeptember 16., hétfő

Mit tegyünk az adventi naptárba?

Banyoc@:
… egy-egy diabetikus csokika mehet bele, de mind a 24-be mégsem!
ja és hát 2 személyes a dolog. amit biztosíb bele teszek, az 2:1-ben kávé/capuccion por.... eddig ennyi az ötletem, meg talán a 6.dik dobozkába egy-egy pici mikulás csoki….


Démétér:
… lehet beletenni egy-egy finom tasak teát például, filterest. Apró díszt, mondjuk só-liszt gyurmából, kézzel festve. Egy karácsonyi verset, összehajtott papíron. Közös vagy karácsonyi családi fényképet, kicsikét, medálba téve.

LondonEye
aszalt gyümölcsöt, diót, mogyorót

még kinyomtatott kis vicces képek vagy Garfield is lehet az advetiben...


Shephard:
Lehetne sütni még kis mézeskalácsfigurákat cukormentesen, amikre ráírod a nevüket, én mindig csinálok névreszólókat is, mindenki nagyon örül neki, mert nagyon személyes, meg lehet 1-2 napra lehet ismételni, jó ne egymás után, de 10 nap különbséggel nyugodtan. Meg vannak a diabetikus bon-bonok is azok is jók lehetnek 1 napra, vagy picike karácsonyfadísz, unokáról egy tavalyi karácsonyi kép, ha van unoka!


Eira:
tegyél bele kedves verset, idézetet arról, hogy mennyire szereted őket
esetleg mozi/koncert jegyet, ha szeretnek ilyesmit

aranyos kis minikönyveket lehet kapni, azokból is válogathatsz

illatos karácsonyi mécses

Nonamona:
A szüleimből kiindulva: egy-egy szép ídézet... egy cd válogatás, egy fínom tea, egy forró csokipor, nálunk a mogyoró, aszalt gyümölcs ... egy jó program, egy múzeumi belépő????
(Csak súgok: a lidl-ben nagyon sok diabetikus édesség került ki, korrekt áron!!!!)


Fórumozok:

nagyszülők adventi naptárja:
Amiket már lelőttek:
1. 2:1-ben kávé/capuccion por
2. egy-egy pici mikulás csoki
3. egy-egy finom tasak teát például, filterest.
4. Apró díszt, mondjuk só-liszt gyurmából, kézzel festve.
5. Egy karácsonyi verset, összehajtott papíron.
6. Közös vagy karácsonyi családi fényképet, kicsikét, medálba téve.
7. aszalt gyümölcsöt, diót, mogyorót
8. esetleg mozi/koncert jegyet
9. egy cd válogatás
10. egy múzeumi belépő
amik még nem voltak:
11. meghívó egy közös programra (pl. forraltborozás az adventi vásárban)
12. karácsonyfa mintás tészta
13. házi szaloncukor (azt is lehet szerintem diabetikusra) - vagy a tavalyi híres vajkaramella (na jó, ez nem diabetikus)
14. különleges fűszerek vagy házi vegeta
15. kozmetikumok, tusfürdő, fürdősó, házi szappan
16. illóolaj
17. miniparfüm

Borcsamama
esetleg keresztrejtvény? - mármint az adventi naptárba.


Noa
Esetleg nagyobb méretű puzzle darabok,biztos lehet csináltatni saját képről is!!!

Karolin12:
tavaly fiam barátnője csinált nekünk adventi naptárt és 24 kis tasakban lógott a fincsi csoki- rágó- gumicukor szeretet apróság …

Fruzsy79
Naponta egyszer nyílik a lakat kizárólag kedves énekszóra!!!
Mivel testvéremmel csinálunk egymás gyerekeinek is adventi kalendáriumot így tuják a gyerekek kitől van. A naptárban nállunk szinte nincs is édesség!
a tavalyi adventi keresztgyerekeimnek mindegyikben 2 valami van
a 23-as pl 2 csomag csillagszóró.
lakattal nyíló adventi! Mivel még kicsik a gyerkőcök ez a szalag is megállítja őket

Ronnieka:
Idén szeretnék a kisfiamnak adventi naptárat készíteni. Most 18 hónapos és ehhez kérném a segítségeteket, h. mimindent lehetne elrejteni a kis zsákocskákban. Néhány ötletem már van, ezeket megosztom veletek hátha más is készít ilyet : édesség, duplo legos figura, cumi, só-liszt gyurma, színes, mesekönyv.
Köszi előre is az ötleteket

LondonEye:
aszalt gyümölcs, ropi, matrica, filléres kisautó

Banyoc@:
kinder tojás... csoki is, meg játék is mire összerkjátok.. meg figura is.

Bridzso:
Tegnap a párom vett az Aldiban filcből készült rénszarvasos adventi naptárat, pici tasakok vannak benne, de egyenlőre fogalmam sincs, hogy mit lehet egy iylen pici babának beletenni. A nagylányommal úgy adventiztünk, hogy van egy zöld kartonból kivágott fenyőfa alap és azon pici tarsolyok megszámozva. Azokba szalaggal átkötött papírtekercset tettem. Minden tekercsen volt egy karácsonyi matrica és annak egy párja valahol felragasztva a lakásban.
Ha azt megkerestte, meg volt az ajándék, ami valami apróság volt, hajcsat, karácsonyi hűtőmágnes, toll, tusfürdő, bögre, lényeg, hogy minden karácsonyos volt.
Most ugyanez lenne, de fogalmam sincs, mit. Egyenlőre az egyetlen ötlet, hogy bababörzén nézek játékokat.

Fruzsy79:
Az én kissebbem már 7 hós és neki ezek lesznek a a naptárban: lehet kapni fa betűket amiből a nevét kiírjuk a falra (a nagynak már kint van) biztos látál már ilyet te is baba boltban, na ezeketa betűket egyessével.Csillagszórót, baba evőeszközöket, poharat, kis tányért, csatot, rágókát.Igazából úgy gondolom ekkora gyereknek semmire nincs "szüksége" csak hát a nagytesó miatt nem tehetjük meg, hogy ne kapjon semmit!Az én gyerekem egy 10db-s zsepinek is tud örülni és fog is kapni mind a kettő hercegnős mintásat meg törpöset!



LondonEye:
Tegnap megvilágosodta, és kitaláltam, hogy a férjemnek is szeretnék adventi kalendáriumot adni. Nagy lesz a meglepetés, előre látom, mennyire örül majd, de segítsetek, mit tegyek bele?

pl. utalvány lehet sör is, amit eldugok, és az adott napon beválthatja:-)))

Shephard:
én édességeket tennék bele ha édesszájú, amiket szeret, meg mogyorót, meg pl szerelmi kupont lehetne gyártani amit szabadon felhasználhat valamikor (ráírni: reggeli az ágyba, masszázs...meg olyasmik amiket szeret)


Sósból vannak kisebb figurásak, pl a Tuc, vagy a halacskás, ok hogy nem fér bele egy egész zacskó, de egy egészből tudsz csinálni celofánba csomagolva több kicsit akár, és akkor nem is puhul meg Rágó? Külön csomagolt cukorka?

  Borcsamama:
Már egy korábbi hozzászólásban írtam, hogy még sose kapott az én férjem se adventit, éppen itt az ideje, így idén én is csináljak neki.
Maga a naptár 24 db zokni lesz, teszek rá számokat, és karácsonyi csipeszekkel valami zsinórra aggatom egymás mellé. Így már eleve kapott egy csomó zoknit, ami úgyis fogyóeszköz, és megoldódott maga a naptár is.
A zoknikba teszek egy-egy teát - megvettem a DM-ben a 24 darabos adventit, mindegyikhez van egy rövid leírás is. Ezen kívül feltétlen kerül bele valami kis étcsoki, akár csak egy-egy kocka a kedvenc táblacsokijából, egy-egy idézet vagy vers, és ha már lúd, legyen kövér alapon valami horgászós apróság. Az is lehet, hogy alkalom adtán elcsenek a pecás dobozaiból ezt-azt -szerintem fogalma sincs miből mennyi van neki, de az biztos, hogy sok. Egy-egy horgot, műcsalit, meg ilyen kisméretű akármiket, akkor legalább olyat kap, amit szeret, és nem valami vackot veszek meg, nekem pedig még pénzbe sem kerül.

Gabriella:

láttam, szóba került a férjek adventije. az egyik évben a képen látható üveg után csináltam: az üvegben lemértem mennyi a 2, illetve 4 cl, ez alapján filccel megrajzoltam az osztást (6-ára és 24-ére 4 cl, a többire 2 cl volt az adag) az üvegre körbe meg hópelyheket, az üveg nyakára szép masnit kötöttem.
következő évben pedig minden nap sport szeletet kapott. a hagyományos régi fajtából, a csomagolásra ráragasztottam egy-egy idézetrészletet, karácsonyra állt össze a vers.

egyszer pedig fényképből csináltam puzzelt.

Fruzsy79:
Ma vettem ilyen sorsjegyet és NYERTEM!
Szerintem nagyon szép és jó ötlet is ajándékba akár adventibe is!

Adventi naptárba valók felnőtteknek:
http://www.urban-eve.hu/2013/11/13/ajandekotletek-adventi-naptarba-felnotteknek/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=ajandekotletek-adventi-naptarba-felnotteknek

Szisszka:
Vettem fehér krepp papirt, az ajándékokat abba fogom betekerni, mintha hógolyók lennének. Lesz benne vajkaramella, kis csokik,bonbon és kuponok: pl. Egyik hétvégére játszóházazás, forrócsokizás, stb. aztán lesznek benne olyanok, hogy kis papir, amin egy feladat van, pl. énekeld el a Hull a pelyhest, stb. Meg találós kérdések: pl. Hány gyertya van az adventi koszorún? Ezt olyan napokra tervezem, amikor nagyobb ajándékot kapnak majd, amit nem tudok belecsomagolni a hógolyóba.
Szereztem egy nagyobb dobozt, azt bevonom majd karácsonyi csomagoló papirral, és ebbe a dobozba kerülnek majd a hógolyók! :)

Shephard:
Ja meg este meg kell csinálnom a férjem adventi naptárát is, mert vasárnap mennek vissza dolgozni, és lehet csak karikor jönnek haza! 24 kis Milka csokit fogok becsomagolni, azokra számot írok, meg hópihét csillagot ragasztok (kiszúrom etikettből), aztán kis dobozba teszem, és masnival kötöm át!


LondonEye:
Adventiről jut eszembe: tavaly a barátnőmnek szép és magvas gondolatokat nyomtattam ki, összetekertem, átkötöttem és beletettem egy szép ajándékzacskóba
most eléggé padlón van szegény, úgy döntöttem, napi egy mosoly jár neki, úgyhogy vicces Garfield és egyéb képeket nyomtatok ki neki, remélem, tetszeni fog.

Shephard:
Én idézeteket is fogok tenni Nagyimékéba, meg Papámnak vicceket, vicc mániás, biztos tetszik majd neki

http://idotetrisz.cafeblog.hu/2013/11/26/uj-letoltheto-adventi-meglepetescetlik-minden-napra-uj-moka/

Marcsi:
A belevalók meg nagyon változatosak voltak kolléganőknek: radír térdharisnya, csoki, kaparós sorsjegy, 3in1 kávé, dió- mogyoró, teafilter(téli), hóemberes-, karácsonyos díszek, hűtőmágnes, gyertya, hajgumi-hajcsat (az egyik hosszú hajú), beváltható kupon( miután lekaparták az egyik túró rúdi, a másik meg süti volt), ablak matrica

A fiamnak hasonlók ami még kiegészült apró játékokkal diafilm, lufi, matricák és minden napra egy mese. Ha valakit érdekelnek a mesék szívesen átküldöm e-mail-en vagy ide bemásolom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése