2013. szeptember 20., péntek

Dekupázsolt díszek



Huelva:
Dekupázsoltam őket, bár ez az elején nem tűnt olyan egyszerűnek.
Fehér levegőn száradó gyurmát nyújtottam ki, kiszaggattam sütikiszúróval és csináltam mindegyikre lyukat, hogy fel tudjam majd akasztani. A netről szedtem le a képeket, és végül egyszerű másolópapírra nyomtattam ki őket. A mintákat ugyanakkorára vágtam, mint maga a dísz, amire ráraktam, hogy a papír széle ne látszódjon élesen, mivel vastagabb mint mondjuk a szalvéta. Utána még körbe festegettem arannyal (a hátulját is) valahol pettyeltem fehér festékkel, mintha esne a hó, vagy festegettem még kicsit a képen. Mindkét oldalát kétszer lakkoztam, hogy szép legyen. Kicsit macerás volt és időigényes, jó néhány éjszakát bele tettem, de megérte.





Reni007:
Aki szeretne dekopázsolni és nincs akril festéke ne szomorkodjon,mert sima diszperzit falfestékkel is lehet helyettesíteni ill. dekopázs ragasztó helyett tapéta ragasztót.Én a szülőkkel mindig ezeket használom,mert olcsóbb és kiadósabb.Mi agyagcserepeket ,tányérokat,cd-ket,üveg poharakat(mécsestartónak nagyon szép),hungarocell gömböket ,formákat,falapokat szoktunk használni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése