2015. november 21., szombat

Fodros sálak


Zsumama:
Csak horgolom, attól függően választok horgolótűt hozzá, hogy mekkora a lyuk a felső sorban, szinte minden fonal más, amiket csináltam (33 db van eddig kész:). Megnézem, hogy hány méter a sálfonal és eldöntöm, hogy milyen hosszú legyen a sál és attól függően szedem fel a fodroknak a szemeket. A legkevesebb 6 szem a legtöbb 14 volt, amit eddig csináltam. Videóról tanultam meg én is először a yutubról. Volt amelyiket lefejtettem és újra csínáltam, ha nagyon rövid vagy hosszú lett.

Kötni is tudok persze, de nekem nem jött be ahogy láttam a videon, horgolva sokkal egyszerübb, szerintem. Van aki a kötésre esküszik és az a vicc benne, hogy ha egymás mellé teszed a kötöttet és a horgoltat nincs közte látszatra különbség. Kípróbáltuk:)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése