2014. szeptember 30., kedd

A Télapó titkosügynöke

Csingi: 

Hétfőn volt az utolsó értekezés Pesten és én Karácsonymanóként érkeztem. 19 db ajándék csomagot készítettem.

A vevőszolgálatos lányok kaptak: Gondolatlekvárt, süti csomagocskát ami narancsos-csokis kekszet és hidegkutyát tartalmazott. A gondolatlekvárba szinespapirokra nyomtattam az idézeteket és tűzpiros potpurit szórtam közé. Angyalkásra dekuzott gyurmaharangokat kötöttem rá. Aztán néhányan kaptak lekvárokokat is.

Így játszottam el, odasündörögtem és ezt suttogtam:

-ne hívd fel magadra a figyelmet.....(körbelestem)....titkos ügynök vagyok, nagyon titkos...(itt mindegyik elkezdett kuncogni)...(hatásszünet)...a Télapó titkosügynöke....Jó vóóótááá?(nevetés)

Egy kivétellel mindegyik azt mondta, hogy jó volt.
Még ma is volt aki felhívott, hogy ez milyen jó volt és szeretné megköszönni. A nagyon fapados főnököm meg írt egy smst, hogy még egyszer köszöni a lekvárokat, nagyon finomak voltak, voltak mert hogy egyszerúen addig ették amíg tartott....





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése