2014. szeptember 2., kedd

Házi pizzák

Noa:
Én tejfölös-fokhagymás alapot is szoktam,egyszerű nagyon!!! Egy nagy tejfölt összekeverek sóval,borsal,fokhagymával,és rákenem a tésztára!!
Édes pizzát etettek már? Tészta-tejföl(ez csak simán ízestés nélkül) ,karikára vágom a banánt,reszelek rá csokit és sajtot.
Almás pizza- tészta-tejföl-reszelt alma-fahéj és reszelt sajt!!

Bubu:
A tejszínes pizzaalap nagyon egyszerű.
Párom sem szereti a paradicsomosat,csak ha nincs más választása :D
Próbálkoztam én is fokhagymás tejfölös alappal,arra vettem főzőtejszínt meglocsolni.
Azt vettem észre,hogy a tejszín 10-15 perc alatt túrószerű lesz rajta.
Megszórtuk a végén reszelt sajttal és páromnak nagyon nagyon ízlett.Azt mondta hasonlít a rendelt pizzához..
Így legközelebb már kinyújtottam a tésztát a tepsiben,végiglocsoltam tejszínnel,kicsit belenyomkodtam a tésztába,meg jól meglocsoltam jó totyogós volt, (elsőre ijesztő ,azthittem elfog ázni a tészta de mind szépen elpárolog sütés közben . )
A tejszínes alapot megszórom sóval,esetleg bazsalikommal.
Legutóbb bacon kockákkal,és zöld olívabogyóval ízesítettem.
Sütésnél az utolsó 5 percben még egy pici tejszínnel meglocsolom a tetejét.A végén megszórom sajttal,ha esetleg valahol még picit folyik a tejszín ,az sem baj mert a sajt jól megragasztja.
Szoktam ugyanígy tejfölös alapra tejszínt önteni,vagy a tejszínes alap tetejére tejfölt adagolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése