2014. szeptember 30., kedd

Világítós kép

Gesztenyfa:
Nagyon sok jó ötletet merítettem ebből a topikból, gondoltam megosztok veletek egyet én is. Az alapötlet természetesen valamelyik s.k. oldalról származik, kell hozzá egy festővászon, keretre feszítve, illetve egy égősor. Hátul be kell rajzolni a mintát, majd kilyuggatni a megfelelő helyeken, és hátulról bedugni az égőket, és készen is van!

Nagyon egyszerű, sok mindent ki lehet ebből hozni, én kicsit elkapkodtam a mintát, a csillag látszik, de még egy üstököst szerettem volna, ami csak félig-meddig jött össze. :) De az enyém és szeretem. :)

A vásznat olcsón lidl-ben vettem, de már 2 éve, azért érdemes figyelni, ki lehet fogni ott olcsón, hobbyboltokban húzósabb ára van, én 1200-ért vettem anno, 50*70-est. 

(Színes égőkkel is mutatós.)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése