2013. november 15., péntek

Fotó dekupázs


"Fotót úgy is lehet, hogy ráragasztod a képet és sima egyszerű fehér szalvétával rádecoupage -olsz Én így csináltam, bögrére is jó, teljesen vízálló és mosogatásálló lett.
Először fogom és ráragasztom a fotót az alapra (főleg, ha az még görbe is!) különben nem tartja meg a dekup lakk, azért olyan. Ha nem pillanatragival csinálod, akkor vágj ki egy fotó méretű papírt, rakd a tetejére és úgy tixózd le amíg a ragacs megköt, különben csúnyán elválik a fotó. amikor ez megvan, akkor jön a szalvi meg a ragacs.
FONTOS TANÁCS: mindenképp lógjon túl a fotón a szalvi, különben beázik!"

"Fogtam egy faalapot (vagy bármi mást). Az alapot bekentem decoupage ragasztóval. Erre tettem a fényképet, jól rányomkodtam. Fogtam egy teljesen fehér szalvétát. A fényképet bekentem a dec. ragasztóval. Tudod, ez száradás után átlátszó. A bekent fényképre rátettem a fehér szalvétát, szépen elsimogattam, hogy ne legyen ráncos. Ha megszáradt, bekentem egy újabb réteg ragasztóval , hogy tartós legyen."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése