2014. október 6., hétfő

Girlandok, füzérek felrakása

Szisszka:
azon gondolkodtam, hogy a girlandokat mivel fogom tudni feltenni... Meg az ablak keretre a fényfüzéreket. A fényfüzéreket lehet, hogy megfogná a gyurma ragasztó?
De a girlandot mi fogja meg?

Borcsamama:
Talán a kétoldalas ragasztó szalag sokmindent megtart, ki kéne próbálni. MI például kiállításon is használtuk, a falra raktunk fel vele képeket.

Csillus:
a girland felrakását én tavaly úgy oldottam meg, hogy vettem olyan tapadós akasztókat, mint a törölközőtartó. Van ragasztós és van vákumos is, és ráakasztottam a girland vastagabbik drótját (vagy nem tudom a tiéd mennyire vastag?!). Ez jó műanyag üvegre, de az üzletben nálunk fémkeretes a kirakat és oda is feltapadt, de ha az üveg szélére tapasztod ott tuti megtapad


én akkor ezt a tapadós akasztót a Múzeum körúton vettem, a Kálvin tértől, ha mész a nagy csarnok elé bal oldalon van 2 kínai üzlet. Ott vettem őket, ezek ragasztósak és 4 db van egybe csomagolva.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése