2014. október 20., hétfő

Fűszeres fetasajt olajban

A fetasajtot kockára vágjuk, beletesszük egy szép üvegbe
szórunk bele fűszereket pl. szemes borsot, bazsalikomot, oregánót, kakukkfüvet
pár gerezd fokhagymát
esetleg aszalt paradicsomot, attól függ, milyen a megajándékozott ízlése
felöntjük oliva olajjal és lezárjuk.

Reika:
Én is készítettem már ilyet. A fetát krémfehérsajttal helyettesítettem, mert az valamivel költséghatékonyabb. Én tettem bele olívabogyót is.

Mágika:
Én két éve készítettem hasonló ajándékot, 3 féle sajtból, fűszerekkel olívával felöntve. Talán még a blogon is fent van, lehet a 2012-en, akkor többen is készítettünk ilyeneket, ha jól emlékszem többféle variációt is megosztottunk ezzel kapcsolatban. 


http://karacsony2012.blogspot.hu/2012/11/pacolt-fuszeres-sajtok.html

Szisszka:
A fetás olivás fűszeres sajtot mennyivel kell korábban elkészíteni? Mennyi idő alatt érnek össze az ízek? És meddig áll el? Hűtőben kell tartani?

LondonEye:
én leszűrném az olajat és használnám olyan salátákhoz vagy ételekhez, amihez illik
pl. a bruschettához

Mágika:
szerintem 1 hét alatt tutira összeérnek az ízek, az eltarthatóságával kapcsolatban én a sajt lejárati idejével számoltam, próbálj meg olyat venni aminek minék később jár le a szavatossági ideje, de szerintem addig úgysem fog kitartani. Én hűvös spejzban tartottam, ill. felbontás után hűtőben.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése