2014. november 10., hétfő

Fiatalító tabletta







Konkrétan elárulom a fiatalító tabletta titkát, de csak halkan súgom meg, nehogy más is meghallja, figyelj nagyon:

1. Végy egy kiürült vitaminos, gyógyszeres bobozkát, mosd tisztára kívül-belül.

2. Végy egy csomag apró cukorkát pl. Skitles cukorkát, olyasmi mint a M&M cukorka, csak attól kisebb, laposabb kis bogyók vannak benne, olyan mint a drazsés c-vatamin volt régen, de szerintem a francia drazsé is jó hozzá. A cukorkával tölsd fel az üvegcsét.

3. lépést a fiamra bíztam, szóltam neki, hogy találjon ki valamilyen címkét, használati utasítással együtt, és nyomtassa ki, röviden elmondtam neki mire gondolok és ő nagyon ügyesen ezt találta ki. A címkét ragaszd az üvegre és kész is.

4. csomagold be és ad át az ünnepeltnek, ha kibontja és elolvassa nevessetek egy nagyot rajta.


Ez az én nagy titkom, mostmár mindenki tudja

Ugyan ezt meg lehet csinálni pl. feledékenység elleni, memória javító tablettának vagy okosító, tanulást segítő tablettának is, fantázia kérdése, kinek mire van szüksége.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése