2014. november 7., péntek

Keményítés

Kőmű

Én tömény folyékony keményítőt használok. Olvastam a cukorszirupról is, de állítólag besárgul a kézimunka,ha nem jó a cukor minősége

Sushi:
A kemenyitöt szerintem a DM-ben megtalalod. Nekem spray is van.

Kőmű:
Én a helyi gazda boltba szoktam venni,de múltkor a sparba is láttam.

Borcsamama:
megnéztem, szerintem nagyon jó. Ezt a kifeszítést én is akartam ajánlani, csak gondoltam előbb szétnézek. Mindjárt elsőre ezt találtam, nem is keresgettem tovább.
http://szeretekhorgolni.com/horgolas-technika/horgolt_hopehely_kemenyites

Kőmű:
Egy tálkába tegyél tömény keményítőt, tedd bele a keményítendő darabot, hagyd benne egy kicsit, majd nyomkodd ki. A munka nagyságától függően ezt megismétlem 2-szer, 3-szor. Majd ezután kifeszítem és gombostűkkel lerögzítem. Teljes száradásig így hagyom. Nekem eddig mindig sikerült a keményítés, kőkemények lesznek a munkák.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése