2014. november 1., szombat

Fürdőbomba



50 g szódabikarbóna
25 g citromsav
25 g keményítő
15 g kókusz olaj (folyékony állapotban)
50 csepp illóolaj

az egyszerűség kedvéért én rögtön szoroztam is néggyel, tehát, 20 dkg szódabikarbóna, 10 dkg citromsav, 10 dkg keményítő, 6 dkg kókuszolaj (én még raktam hozzá pluszban, mert nekem ennyitől nem állt össze) és az illóolaj


a zsiradék lehet shea vaj, kakaóvaj, vagy volt ahol olivaolajat olvastam (mondjuk szerintem annak azért van egy kis illata)
mindent összekevertem, a fentieken túl még raktam bele egy narancshéjat is, hogy legyen egy kis szines is benne és szilikon formába nyomkodtam, 2-3 napig kell száradnia

a szárított levendula is határozottan jó a fürdőbombához. én is azt szándékoztam beletenni, de aztán a narancsost jobban karácsonyhoz passzolónak ítéltem. a következő viszont nekem is levendulás lesz :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése