2014. augusztus 7., csütörtök

Adventi naptárak 2.









Csokiimádó:
Édesanyám nagyon nem várja a karácsonyt , ezért arra gondoltam, hogy készítek neki 24 darab cetlit és minden napra írok neki valami kedveset. Hátha meghozom velük a kedvét. Idézetet, hogy miért szeretem, receptet, stbstb. Nagyjából már elkészültem velük, egy-kettő hiányzik még. Kartonra már nyomtattam ki a mellékelt sablont, és abba szeretném majd belerakni. Bár lehet, valami egyszerűbb dobozzal jobban járnék. Mit gondoltok? Arra gondoltam, a páromnak is megcsinálom.Szóval ilyen adventi naptár szerű dolog lenne ez is igazából.

Borcsamama:
Én textilből varrtam meg ugyanezt már tavaly is, úgy egy kicsit bonyolultabb. Sokmindent tehetsz bele, pl. a Te ötleted is nagyon tetszik. Nagyon kedves ajándék lesz Édesanyádnak. Mehet bele pl. bon-bon, keksz, csoki, kis üveg lekvár......stb.


Borcsamama:

Eruthaliel:

Eszterlili:

Shephard:




Gabriella:



Marcsi:



Klementina34:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése