2014. augusztus 28., csütörtök

Karácsonyi ajándékozás 2013


1. Reikától Sáfránynak
Reika, nagyon-nagyon szépen köszönöm a szépségeket, amit töled
kaptam. Nagyon örültem neki. Remélem holnap le is tudom fényképeztetni a gyerekeimmel.Sajnos a fényképezőnk rossz, de telefonnal megtudjuk oldani, ha nem lusták.
Egy szép hópelyhes koszorút kaptam, szép szalagos masnival. Egy szép mikulásvirágos dobozt,ebben egy csillogos sütikíszuró volt, ami átlényegült karácsonyfa dísznek. A csomagolás is nagyon tetszett!
Sajnos én nem tudtam kívárni karácsonyig, gondoltam, hogy valami szépség lehet benne és így már most nézegethetem.

2. Georginától Noának
Megérkezett hozzám is az Angyalka,akinek még a neve is angyali-Angéla-nagyon-nagyon szép ajándékot kaptam tőle!!!!! Meseszép!!!!! Köszönöm szépen!!!!!




3. Lacanetől Eszterlilinek
Megkaptam!!!!!! Millió köszönet Lacane-nak! Örülök mindennek, nagyon meghatódtam.Úgy voltam, mint a gyerekek, már a doboz mérete is elvarázsolt. Az ilyen húzókásokba soha nem kaptam igazán kedves ajándékot, viszont én mindig készültem. Félve neveztem be, de nagy örömet szereztél. A sütidet megkóstoltam, nem sokáig fog megmaradni, ha haza jönnek.És a tortadíszek....Azokat Te alkottad? Mert a többiről feltételezem, hogy igen. És gyönyörű a lógantyúd is, mindjárt mellékelem a képét. A tortadíszek közül talán kettő nem élte túl a szállítást, de a tortán azok is egynek fognak látszani. Épp ma találtam nagyon jónak tűnő főzött krémeket is, torta az lesz, már nem kérdés.És szép a fenyőd is, meg az angyalod is.Na, egyszer majd ilyeneket szándékozok horgolni tanulni.Azon izgultam, hogy csak ne holnap hozzá ki, mert rendeznem kell a kicsit.Így is tuti mehetek majd postára levélért.Bocs, de nem bírtam ki karácsonyig. Meg a család se bírná ki.












4. Kicidiától Nekezdnek
Kedves ismeretlen Angyalka!
Sajnos nem tudom lefényképezni az ajándékomat, mert a fényképezőgépem is most romlott el.
Egyetlen csomagot bontottam ki: egy Merry Christmas feliratos gyönyörű dekupázsolt, havas gömb volt a kis csomagban . Nagyon tetszik! A Borcsamamától kapott nyereményem mellé tettem főhelyre. :)
 Még maradt 3 csomag, amit majd később bontok ki.
Köszönöm az Angyalkámnak.

Nagy nehezen kinyitottam a fotómasinámat (mechanikai hibája van) és sikerült fotóznom.
Íme az ajándékaim. A csomagolás is nagyon tetszik, mert kiválóan passzol az asztali díszem színéhez. :)



Hoztam a képet az ajándékaimról, amiket Kicidia Angyalkájától kaptam.
Nagyon kedves, szép minden és nagy örömet szerzett vele. A színeket is eltalálta!!! Bordós piros nálam most minden arannyal.
Dekuzott tányér Rénivel, hópelyhekkel. Nagyon tetszik! Hozzá egy bordó anyagből készült kis tartó bordós gyönggyel díszítve és egy Merry Christmas dekus dísz, ami már azóta a fámon van. Kicidia, mindent nagyon köszönök!







5. Csonkanektől Anikónak
Hurrá, megérkezett az angyalkám. A munkahelyemre hozta a postás, én szépen gyönyörködtem benne és azon tűnődtem: bontani vagy nem bontani. Erre jön a kolleganőm - aki, természetesen tud a topicos történésekről -, és egyre csak azt mondja: Naaa, nézd már meg, ugyse bírod ki karácsonyig. Szerintetek igaza lett? Naná, hogy igen. Elkezdtem szépen, lassan bontogatni, erre megszólal: Na, én biztos már letéptem volna róla a papírt!
Nagyon gyönyörűséges ajándékokat kaptam, nagyon örülök nekik. Holnap teszek fel képeket.
Csonkanek: köszönöm szépen az ajándékot. Nagyon nagy örömet okozott nekem
Tegnap megígértem, hogy ma megmutatom az ajándékaimat.
1. kép: az aranyos, cuki hóemberkék
2. kép: gyönyörű filcdíszek
3. kép: hógömb, bocsánat de ez a legjobban sikerült kép róla, remélem azért látszik, hogy milyen gyönyörű
4. kép: az édes textil szaloncukrok






 6. Anikótól Reikának
Képzeljétek tegnap megérkezett az én angyalkám. Nagyon köszönöm Aniko0126-nak a meglepetést.
Kibontottam a dobozt és szépen egymás mellett sorakoztak a külön becsomagolt ajándékok. Úgy döntöttem, hogy egyesével lesz kibontogatva mindegyik (kicsit ápolgatni a lelkem)


7. Gabriellántól LondonEyenak
Lányok, előre is bocsánatot kérek a kitartóktól!
Én ugyanis mégiscsak kibontottam a csomagom, amit Gabriellától kaptam...
de nem bántam meg, mert egyszerűen gyönyörű dolgokat találtam benne
az történt, hogy megírtam a nagylányomnak Londonba, hogy megjött az Angyalpostám, ő meg erre fölhívott, és nagyon rövid győzködés után már le is hullott a csomagolópapír
Nemcsak én kaptam bögrét és bögremelegítőt, hanem a 2 lányom is (angol felirat volt a dobozokon ), úgyhogy már nekem is van karácsonyi bögrém, bibibiii
csodaszép hímzett és gyönggyel kivarrott díszek is érkeztek,
és a bögrék tele voltak saját készítésű teafilterrel,, amik őrülten illatoznak,és még a lógókájuk is karácsonyi...
ennyi szépséget meg sem érdemlek
nagyon köszönöm

akkor mutatom a Gabriellától kapott kincseket!
A középső bögre az enyém, a két szélső a 2 lányé, az egyiket természetesen viszem Londonba 27-én
A teákat is kipróbáltuk már, és nagyon finom.
A férjem teljesen oda volt, milyen aprólékos, és gyönyörű a 2 bögrevédő és a díszek.
A díszek már a konyhámban vannak kiakasztva, így már most láthatom:-)




8. Szigától Pelyheskiskacsának
Megérkezett az én Angyalkám küldeménye is! Eddig még bírom, még nem nyitottam ki, de nem hiszem, hogy sokáig menne. A fiam már nagyon kíváncsi, és ki tudna ellenállni a kérő szemeknek (és a saját kíváncsiságának)?
Nagyon szépen köszönöm, Sziga!
Idáig tartott az önuralmam és felbontottuk közös erővel a csomagot.
Óóó, Sziga, köszönöm! Egy csodaszép nagy karácsonyi mackó nézett velem szembe, amikor a gyerek a dobozba túrt izgatottan. Csodás, aprólékos, jelleme és lelke van, azonnal beköltözött a kanapéra és a kisfiam szívébe is! Az előbb a macinak mondtunk esti mesét.
A többi gyöngyörűséget is nagyon köszönöm, mindegyik már egy-egy kilincsen és gombon lóg: egy hóemberes kesztyű-kép, egy pici cserép hóember, és két szép gömb, ami a fotón a maci füléről lóg .
A dobozba pedig pont beleillik a karácsonyi keksz.





9. Majkatitól Rosemarynek
Megérkezett az én angyalkám is. Itt is köszönöm szépen Majkati-nak!
Sajnos nem sikerült a fogadalmamat betartanom és a kézhezvételtől számított 2 percenbelül már a dobozkán belül voltam.
Fényképeket hamarosan hozok, annyit elárulhatok sok-sok hóembert kaptam. Milyen formában az legyen meglepetést! 
Ajándékom Majkatitól ( hóemberes gyűrűsmappa, cuki dióhóemberkék)
3. A mappa pontosan 23 db aranyos grafikával illusztrált hóemberes versikét tartalmaz.
4.Képeslap kedves üzenettel és minden ilyen bájos hóemberes szalvétába volt csomagolva.Kisimogattam mindet.Természetesen írtam Katinak amikor megérkezett a csomagom és ide is.Majkati ha jársz még erre köszönök szépen mindent. 







10. Mágikától Föniciának
Képzeljétek járt nálam is az angyalka!
Megérkezett a csomagom tegnap,ma érte mentem,ééééééés igen haza vittem és AZONNAL kibontottam! Beteg lánykám is alig várta hogy kibontsuk már.
Mágika! Köszönöm a szép ajándékot,nagyon tetszik minden darabja!
És a tálka ÁÁÁÁÁ csodás,nagy-nagy örömet okoztál nekem!A levélkédet is meghatottan olvastam!Nagyon fogok rá vigyázni!
Végre sikerült feltennem Mágikától kapott ajándékomat!
Nagyon szépeket kaptam ám!Minden eggyes darabot nagy becsben fogom tartani és vigyázok rá majd. A doboza papírból van és csodás.Én is akartam készíteni,de nem volt elég türelmem hozzá.



11. Eruthalieltől Marisának
Rajtam is kifogott a kiváncsiság manója. Éjjel 3x felkeltem megnézni a kapott ajándékcsomagot, de erős voltam és nem bontottam. Reggel már akkora lyuk volt az oldalamon, hogy már fájt. Kibontottam a csomagot, de úgy, hogy alulról. Felülről még úgy néz ki mint aki sértetlen.
2 hóember leselkedikaz ablakban, mert oda tettem őket, hogy mikor esik már a hó, mert olyan szürke borongós idő van.Még egyszer köszönöm az ajándékot , nagyon édesek a hóemberkék. Kérem, hogy rakd fe a fotójukat, más is gyönyörködhessen bennük. 

12. Csillustól Lacanénak
Megjött az angyalkááááááám!!!!!!!
Tegnapelőtt értesítő, tegnap alig vártam, hogy a kezemben legyen a meglepetés.
Egészen pontosan úúúúgy történt, hogy postára be, várakozás, csomagmegkapás, autóval elhúzás a parkolóból, mert ketyegett az óra, megállás egy multi parkolójában, gondolkodás, józan ész elvesztése-átmenetel egy 5 éves szintjére, csomag felbontása(mit bontás? feltépés!!!. Na, mai ezután jött, azt a helyi lapban lehet olvasni ma reggel.
Tudósítónk jelenti, hogy tegnap a késő délutáni órákban megmagyarázhatatlan esemény történt egy borsodi multi parkolójában.
Pár másodperccel egy autó megállása után furcsa hangok szűrődtek ki a kocsiból.
Műszaki hibára gyanakodott minden közelben lévő, de kiderült, hogy a kocsit vezető hölgy (hahahaha!!!) volt az elkövető.
Parkolás után villámgyorsan (naneeeem!!!! azért volt vaaaagy 6 másodperc gondolkodás) elkezdett egy csomagot tépni, mikor előkerült a tartalma hangos áááááááá, óóóóóóóóóó, atyaúristen hangok szűrődtek ki a kocsiból. miután a hölgy (hahaha) kiszállt az autóból, letörölhetetlen vigyor volt az arcán. Tudósítónk nyomoz, mi volt a csomagban, de feltételezhető, hogy valami eddig ismeretlen kábítószerrel állunk szemben.
Vigyázzon mindenki! Angyalkám!nagyon köszönöm!

Kiakadt az egész család. A férjem, azóta sem érti a naptárt. Meg akar győzni, hogy ismerjük egymást. Különben hogy készült volna a naptár??!
Nagyon ötletes!
Képzeljétek! A lányaim, az unokám és én vagyok az elején!!!
Belül pedig több hónapnál az általam készített dolgok vannak.
Amit végképp nem értek, hogy sikerült kitalálni, hogy az unokám képe pont novemberhez került. Abban a hónapban született! Ha véletlen, telitalálat!!!!
Augusztusban egy levendulás kép van, imádom a levendulát!!!
A madár, a hóember és télapó nagyon szép.


13. Noától Koszmatyinak
Megkaptam az ajandekomat, igaz nem tudom ki az illeto, mert csak a rendes neve van. Nagyon szepek a diszek. Ezek mibol keszultek ha szabadna kerdeznem?
Egy picurkat serultek, de a ragaszto sztem megoldja.
Megegyszer koszonom oket, remlem megtudom ki az a forumlakoakoitol kaptam.
Megragasztottam a posta által eltőtr ajándékaim és most megosztom veletek.
*Noa* nagyon nagyon köszönöm mégegyszer szépeket kaptam. :D



 
14. Nekezdtől Csinginek
Aztán nem bírtam tovább és felbontottam a Titkos Télapóm csomagját.
Drága nekezd! Nagyon szépen köszönöm az ajándékaidat. Hogy mit kaptam?
Kaptam egy tartót pld írószet és egyéb mütyűr tárolására alkalmas, a fésülködő asztalomon lesz a helye és a csattjaimat fogom tartani benne. Filcből van és rávarrt csipke és virág díszíti. Nagyon szép törtfehér színe van. A fésülködő asztalom örökség 150 éves kb nagyon illik rá ez a szép elegáns tartó.
Aztán kaptam egy szivecskét ugyanebből az anyagból és stílusban. Ő a tálalón lesz felakasztva és a kedves porcelánjaimat őrzi majd.
Aztán kaptam egy brosst, amelynek a képét már láttátok filc virágokból van és már akkor nagyon tetszett amikor nekezd megmutatta. A csini szövetkabátomat fogja díszíteni.
És kaptam egy igazi rocker csajos nyakláncot amelyen több vagány fém medál lóg. Nagyon szép minden és hihetetlen örömet okozott.
Köszönöm szépen!

Íme az ajándékaim amit nekezdtől kaptam, sajnos nem vagyok megelégedve a minőséggel, mert nem adják vissza , hogy milyen szépek az életben.
1. a tartóka amiben az csattjaimat fogom tartani, most még apró csokik lapulnak benne.Az előtérben a kitűzővel.
2. a rocker csajos lánc fogunk menni koncertre, mert egy barátunk ilyen ordibálós zenekarban gitározik, vagány leszek benne.
3. A szivecske dísz a tálalón.
4. a tálaló rajta a betlehemmel amit a páromtól kaptam az első együtt töltött karácsonyunkon...akkor ő még nem tudta, hogy nem mindegy ám a bogaras asszonyságnak, hogy milyenek a figurák és mekkorák.








15. Borcsamamától Banyoc@nak
Borcsamama:
Úgy adódott, hogy jerlenleg Banyoc@nál vagyok vendégségben, ill. tulajdonképpen szolgálatteljesítés közben , mint postás és mint karácsonyi angyal.
A sors véletlen játéka, hogy Ő jutott nekem idén, és úgy döntöttem, személyesen adom át az ajándékomat. Szerencsére sikerült megőriznem atitkomat, semmit nem sejtett, így volt nagy meglepetés. Nagyon örülök hogy így döntöttem, jó volt látni az örömét élőben .

Banyoc@:
Csodálatos élményben volt tegnap részem!!!:)))
A hét elején telefonon lebeszéltük Borcsamamával, hogy randizunk, és egy rövid délutánt együtt töltünk nálam.
A megbeszélt helyen találkoztunk, elmentünk hozzánk. A lépcsőházban felfelé menet megnéztem a postaládát, és hát szomorúan vettem tudomásul, hogy még nem érekezett meg a csomagom az én TopikAngyalomtól. Borcsamama még vígasztalt is, hogy ne aggódjak van még egy kis idő az ünnepig talán megérkezik..
Felmentünk, megleptük egymást csak úgy egy pár aprósággal... vagyis én csak aprósággal, De Ő csodálatos ajándékokat hozott nekem. NAgyon örültem neki! aztán a konyhában rendezkedtem amikor kijött utánam édes mikulás sapkával a fején, hangosan kopogott az ajtófélfán, és egy hatalmas csomag volt a kezében!
Akkor tudtam meg, hogy Ő!!! Borcsamama az én TopikAngyalkám!!!!!
Annyira meglepődtem, hogy azt el sem tudom mondani! Olyan boldog voltam! Vagyok most is!
Leírhatatlanul csodálatos ajándékokat kaptam tőle, amit most is hálásan köszönök!! délután fotózok és mindenről hozok képeket!
Remegő kézzel meghatódva bontottam ki a csomagokat!
NAgyon, nagyon, nagyon szépen köszönök nekimindent!És azt hogy képes volt elhozni nekem személyesen! nem tudom szavakkal kifejezni amit érzek!















16. Marisától Kicidiának
Kedves MariSa54! :)
Kibontottam, nem birtam tovább! :)
Bár erre egy nagyon jó indokom volt, miszerint holnap elbúcsúzom a pesti karácsonyfámtól és megyek haza vidékre, uh úgy döntöttem ez lesz az itteni első karácsonyi ajándékom. (a párommal 26án karácsonyozunk közösen :))
Nagyon nagyon szépen köszönöm a gyönyörű ajándékokat!
Egyszerűen felbücselhetetlen értékű tényleg, ha az ajándék saját készitésű :)
Teljesen odáig vagyok értük!!!!
Egyből fel is raktam a karácsonyfámra a diszeket (harang és hópihe). Gondolatolvasó vagy, mert pont szerettem volna egy másik szint a fára, de végül nem vettem és maradt csak piros. Úh.most még pompásabban néz ki! :)
Nagyon köszönöm a leveledet is, meghatódtam! Mondd meg az unokádnak, h nagyon örülök a rójaszin disznek, az egyik kedvenc szinem!
És a telefontok... zseniális! Honnan tudtad, h karcos a telefonom??? :D
A barátom erre csak annyit mondott" Szuper ajándék, igy a telefonod még kibirja 1-2 évig :)"
És végül, de nem utolsó sorban a levendulás szivecske... imádom! Imádom a levendulát, imádom a levendula illatú kis párnákat (Tihanyban felvásároltam a fél levendula boltot a nyáron:)). Ez az amiből sosem elég!
Még egyszer nagyon köszönöm ezeket a csodás ajándékokat!!
Nagyon ügyes vagy, hogy ilyeneket tudsz horgolni!!


A legnagyobb örömömre még reggel is találtam ajándékot a doboz oldalában :) eléggé odatapadt és tegnap annyira el voltam foglalva a sok ajándékkal, h nem is kerestem többet :) hiszen rengeteg szépséget csomagoltál.
Nagyon szépen köszönöm a szép fülbevalót és láncot is!
hihetetlenül ügyes vagy!
hazahoztam magammal őket és karácsonykor ezt fogom felvenni :)
nagyon szépen köszönöm mégegyszer!









17. Rosemarytől Borcsamamának
Legelőször mutatom a csodaszép ajándékokat, amit rosemary angyalkától kaptam.
1. képeslap, ami térbeli, olyan mindt egy hógömb, még műhó is van benne, és egy hóember.
2. hópelyhek gépi hímzéssel készültek és gyönyörűek
3. Hasonló a hóember és
4. a könyvjelző is.






még nincs vége az ajándékaimnak......
1-2. két álomszép angyalka
3. karácsonyi anyagok, hogy nehogy munka nélkül maradjak :-))), és egy naptár, hogy tudjam, hány nap van még karácsonyig. Kb. 3 + 365, és már itt is van!





18. Kosztmatyitól Mágikának
Mutatom az angyalkám ajándékait is.
Íme ezeket kaptam.





19. Csingitől Georginának
HOztam mutatni az ajándékaimat, melyeket csingi67-nek még egyszer nagyon köszönök! ( Élőben még sokkal szebb mint képen, a pici gömböcskék csillognak)


20. Banyoc@tól Shephardnak
Pénteken az irodában végül lehullt a csomagoló a titkos ajándékomról, mert bár én még kitartottam volna szentestéig, de a lányok bent nagyon kíváncsiak voltak, így kibontottam, jó lassan, és nagyon meglepődtem, hogy milyen csoadszép dolgokat kaptam, és azon is hogy kitől, mert álmomban sem mertem arra gondolni, hogy már beszéltünk itt, nemcsak sima fórumtársak vagyunk, még a szemem is könnyes lett mikor elolvastam a pergament A lányok meg csak ámultak, hogy milyen szépeket készített az angyalkám
Nagyon-nagyon szépen köszönöm, gyönyörűek, mikor meglátta a pohár mécsest rögtön rád ismertem.Íme az ajándékom Banyoc@-tól:









21. Pelyheskiskacsától Szigának
Yessssss! Kibírtam és tényleg csak ma este bontottam ki az ajándékaimat:)
Köszönöm szépen PELYHESKIKSACSA!
Kaptam egy nagyon szép gyönyös pillangós nyakláncot, két karkötőt és egy nagyon jópofa gömbös kulcstartót, a slusszkulcsomon lesz a helye:)
És még kaptam pár "tilosdolgot" :) Azaz finom mézet és sütiket. Ott, az a sósrúd, az az egy darab, na az valami isteni volt! A többi nem érte meg a fotózást.:) Kérem szépen a receptet!
Mindennek nagyon örülök, és nagyon-nagyon szépek!




22. Eszterlilitől Csonkaneknek
Eszterlili!
Kitartottam, a fa alá került az ajándékcsomagod. Tegnap végre felbontottam, és meseszép díszeket találtam benne! Nagyon ügyes vagy, lenyűgöztek a gömbök! Azok a rafinált minták! A függődísz is igen tetszik, nagyon ötletes vagy! Minden ajándék felfüggesztésre került. Köszönöm kislányod üdvözlőlapját is, nagyon ügyes, sok szeretettel készítette (a sok szív miatt gondolom). Majd hozom a képeket is, de nálunk ma volt a nagycsalád, a holnapi születésnapomat és János fiam névnapját ünnepelni, így nem volt érkezésem fotózni.
Még egyszer nagyon szépen köszönöm!
Csatolom az ajándékaimról készült felvételeket, ezekkel még adós maradtam.





23. Sáfránytól Aiméejanenek
Sáfrány, kedves: nem kell aggódnód!
Kibírtam a csomag felnyitását szentestéig, nagyon szépen köszönöm az ajándékot, tetszenek és mindegyiknek megvan a helye.


24. Fruzsytól Eruthalielnek
Kibontottam az ajándékomat! Fruzsi! Gyönyörű amit kaptam! Csodaszép! Kaptam egy karécsonyfát ami képkeret és még pár képkeretet aminek olyan alakja van mint egy dísznek. Tényleg nagyon szép! Ki is raktam a szép új nappaliba. Mutatok majd róla fotót, csak fényképeznek meg kicsinyítek stb.

25. Szisszkától Fruzsynak
1:Tartoztam még az ajándékaim képével! Gyönyörű horgolt hópelyhek, karkötő nekem, csatok a lányoknak és a nagyon kedves üdvözlő lapot elfelejtettem de most már nincs erőm fotózni!



26. Aiméejanetől Gabriellának
még adós vagyok az angyalkámtól kapott ajándék (amit ezúton is nagyon köszönök!) megmutatásával és akkor egyúttal egy kép a fánkról is, ami alatt kibontottam!


27. Shephardtól Csillusnak
Az Angyalkámtól(Shephard) kapott ajándékaim képével még adós vagyok
1. kép: gipsz függő dísz
2. kép: gipsz poháralátét
3.-4. kép: mécsestartó










28. LondonEyetól Szisszkának 
Gyorsan megmutatom, mit is hozott az én angyalkám!
Szóval, kaptam egy szép kis könyvecskét, rajta kedves kis karácsonyfa dísszel:)
És egy szépséges filc fenyőfát, azt direkt lefotóztam közelebbről is, remélem látszik, milyen szépen van körbe varrva gyöngyökkel a széle :) Most már fel van akasztva az étkezőben, aztán karácsonykor felkerül a fára :)
Kaptunk egy szép képeslapot, nagyon kedves üzenettel és a gyerekek csokiiiit, amire azonnal rávetették magukat :D Fotózni is alig tudtam :D
Még egyszer nagyon szépen köszönöm/köszönjük LondonEyenak!





Huncut angyalok

Borcsamama:
Képzeljétek hogy jártam! Vannak itt kéremszépen nagyon huncut topiklakók, akik csak úgy küldözgetik szanaszét az ajándékokat!
Hozzám, - a saját jól megérdemelt csomagomon kívül- kettő ilyen is érkezett a héten. Hát ezért tudom én megállni, hogy ne nyissam ki a dobozomat.
El sem tudom mondani, mennyire örültem, és milyen boldog vagyok, és mennyire köszönöm szépen.







Pelyheskiskacsa - Borcsamamától





 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése