2014. augusztus 5., kedd

Filc rénszarvas


Csipke:
Ezt a Rudolfot szeretném megcsinálni Mikulásra a kisfiamnak és hugom kisfiának. Szerintetek az agancsa mitől lenne merev? Gondoltam, hogy drótot lehetne bele tenni, de félek az megszúrná őket.
Lenne valakinek ötlete?

Reni007:
Attól lesz tartása az agancsnak ,hogy 2x2 agancsot varrsz vagy ragasztasz össze!Nem kell bele drót!
Különböző vastagságú filc anyagok vannak.

Eszterlili:
Nem kell szerintem ennyire bonyolítanii. Elmész egy ngyobb méteráruba, és kérsz tömőanyagot.Amikor a lányom gyerekülését varták, akkor azt mondta a varrónő, hogy duó az anyag neve, de hallottam már hogy flíz, vagy simán köztes bélés, amit tépkedni lehet.Tavaly az összes filcdíszemet azzal tömtem ki, simán tartja magát, ha kellő keménységűre tömöd az összevarrás közben. Vagy megoldod a fülét zseniliával(ha jól tudom a nevét), de az öüsszevssza hajlik, nem tartós.Jobb a tömanyag.Idén is vettem fél méter,tavaly maradékoltam, és rengeteg elfogyott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése