2014. augusztus 11., hétfő

Mézeskalács gyurma


1 bögre liszt
harmad bögre só
1 bögre víz
4 evőkanál olaj
3 evőkanál borkősav
mézeskalács illatú illóolaj
25 gr őrölt fahéj


Ennél nagyobb adaggal nem érdemes próbálkozni, mert iszonyat nehéz a végén keverni.

Első lépésben a lisztet elkeverem a sóval és a borkősavval. Utána hozzáadom a vizet, olajat. Végül belekeverem a fahéjat. Az illóolajat a legvégén adom hozzá.

Elkezdem főzni.

Amikor már nem ragad, belecsepegtetem az illóolajat is, és a pultra borítom.

A pulton gyors mozdulatokkal átgyúrom.

Gombócokat formálok belőle, és csomagolom. Én üvegbe tettem, került rá Gingerbread man is, na nem véletlenül.

Ha tetszik, mentsd el a képet, nyomtasd ki és ragaszd a csomagolásra!

Forrás:
http://gyereketeto.hu/jatekok/mezeskalacs-gyurma



Noa:
Én kihagyom az illóolajategyenlőre,sőt citromsavat fogok hasznlni,az van itthon!!

Kipróbáltam a mézeskalács gyurmát citromsavval az első adagot,és müködik,második adag is elkészítve az borkősavval,azmég hül.Illóolaj egyikben sincs,de azért a fahéjtól illatos,még náthás orral is érzem!!!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése