2014. július 28., hétfő

Diós-csokicsipszes pite



Az eredeti recept a Mindmegette oldalaról van, én változtattam pár dolgon.

Tészta: 
14dkg vaj
1/2 cs sütőpor
3db tojássárgája
csipet só
10dkg porcukor
18dkg liszt

( Én dupla adagot készitek a tésztaból)
Hab: 10 tojás fehérje
36dkg daralt dio
36dkg csoki csipsz
20dkg porcukor


( Az eredeti recept szerint kevesebb tojasfeherje van benne, de nekem a dupla adagnyi tesztaval, es a tobb tojasfeherjevel lett jo. 33x23cm-es tepsiben sutom)
A teszta hozzavaloit osszedolgozzuk es a kivajazott tepsi aljaba simitjuk.

A tojasfeherjet kemeny habba verjuk a cukorral, majd ovatosan hozzakeverjuk a diot, es a csokolade csipszet. A teszta tetejet megkenjuk baracklekvarral es erre simitjuk a dios habot. kozepes homersekleten sutjuk.

A csokolade csipszet lehet termeszetesen helyettesiteni maradek csoki darabkakkal is, de a csokicsipsz mashogy viselkedik. Sutes kozben megolvad, es hules utan sem kemenyednek vissza a darabkak.

Egyszer probaltam maradek csokibol, akkor a csoki megolvadt es el is tunt, szetfolyt a sutiben.

Probaljatok ki, nagyon finom, es a fogyasztas elotti napon is el lehet kesziteni !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése