2014. július 21., hétfő

Hógömb házilag



Mi kell hozzá?
Egy befőttesüveg, benzoesav, glicerin, víz, nem rozsdásodó figura, vízben nem oldódó ragasztó. Benzoesavat és glicerint a gyógyszertárban lehet kapni.

Hópelyheket készíthettünk volna dekorációs hóból, vagy hungarocell aprólékból isvolna varázsolni, és A benzoesav csak forrásban lévő vízben oldódik, így amikor a víz elkezd hűlni, szépen kikristályosodnak a hópelyheink.
A hópehelyhez 5 evőkanál vízhez 1 gramm benzoesavat kell adni, az üveg nagyságától függően. A miénk 50 evőkanál vízzel és ennek megfelelően 10 gramm benzoesavval készült.

Víz és glicerin aránya 2:1-hez. (2 rész víz 1 rész glicerin) 
Ettől fog szép lassan lehullani a hó. :)
Forrás:
http://gyereketeto.blogspot.hu/2011/01/mi-kell-hozza-egy-b efottesuveg.html

Banyoc@:
én tavaly készítettem, nekem a kókuszreszelék vállt be legjobban "műhónak"


Csingi:
Én tavaly csináltam bébiételes üvegekből. Mivel három kislányak készült, ezért mesefigurák kerültek bele. Valamint hópelyhek helyett arany és piros színű csillámpor. Az üvegek fedelébe egy kör alakú hungarocell lapocskát ragasztottam, de úgy hogy azért rá lehessen tekerni az üvegre. Ez azért kellett mert a figuráim túl alacsonyak voltak - kindertojásból való figurák. A figurákat a hungarocellhez rögzítettem, az üveget teletöltöttem vízzel, kevés glicerinnel - gyógyszertárban vettem -, csillámporral. Az üveg száját szintén körberagasztóztam, hogy még véletlenül se tudják lecsavarni.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése