2014. július 22., kedd

Ajándék kollégáknak

Ti szoktatok a kollegáitoknak adni valamit?

LondonEye:
Én csak valami apróságon gondolkodom, talán olyan ablakos mézes, ha jól sikerül. kilyukasztva, szép szalaggal, hogy fel lehesen akasztani.

Banyoc@:
Igen:) én minden évben süktök egy rakás mézeskalács figurát és azt osztom szét a házban.... egyenként becsomagolva:)
A közvetlen kollégák, meg komolyabb mézest kapnak, tavaly karácsonyfát, előtte meg házikót (picit)
idén még nem tudom, csak azt hogy az egiyk kolléganő icipici mézest kap, ami kísérője lesz egy üveg fincsi tojás likőrnek..nagyon szereti:)

Kicidia:
Én is raktam tavaly mézeskalácsot egyenként becsomagolva celofánba a kollégák asztalára 20-a körül korán reggel.
tavaly nagyon nagy volt a meglepetés :) mindenki nagyon örült neki

Tutusatu:
Mipár évig csináltunk olyat, hogy december elején húztunk egy nevet és őt ajándékoztuk meg. Karácsony előtti utolsó munkanapok tájékán, amikor senki sem volt szabin vittünk finomságokat és átadtuk az ajádékokat.

Koszmatyi
nálunk eddig nem nagyon volt karácsonyozás a munkahelyemen. Összeültünk valahogy az utolsó héten valamikor és iszogattunk meg beszélgettük és eszegettünk de csak ennyi.
Én tavaly vettem miden koleginának (szeretek velük dolgozni jó kis összeszokott csapat vagyunk komoly 6 fővel) egy kacsácskát és csináltam kis dobozkat. Páran bent hagyták a kacsákat és a főnökasszony szobájában pihennek a kacsamama(főnök) mellett :D
Mindenki örült neki :)

Sárfány
Én szoktam a kollégáimnak valami apróságot csinálni.Tavaly varrtam egy kis filcmacit.Idénre még nem találtam ki, de valamit fogok.Volt , hogy kis üveg házilekvárt ajándékoztam és a tetejére hímeztem.

Shephard:
korábbi munkhelyemen mindig sütiket adtam ajiba, mindenki örült neki, idén váltottam munkahelyet, még nem tom mit kapnak, de azt tudom, hogy a tulaj minden dolgozónak ad ajándékot


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése