2014. július 23., szerda

Jóság szelet



Tészta:
1 csomag leveles tészta /én a kinyújtott Lidl-s tésztát szoktam hozzá venni, azt még nyújtani sem kell./
Két lapot kell belőle nyújtani, az egyiket egyben sütni, a másikat kockára vágva sütni, ha ha megsül, könnyen szét lehessen szedni.
Sütés 25x35 cm-es tepsi hátán, 120 fokon. Én sütőpapírra teszem, ott vágom fel derelye metélővel szép egyforma darabokra. Nem kell elmozdítani, így már szépen szétszedhető sütés után.


1. krém:
1 üveg meggybefőtt leve, 8 evőkanál búzadara, 3 ek. cukor, ezt megfőzöm. A meggyet botmixerrel összetöröm picit és a kész krémbe keverem. Ezt a krémet még langyosan teszem az alsó lapra.


2. krém:
2 csomag vanilia puding, 3 ek. cukor, 8 dl tej, ezt megfőzöm. Kihűtöm és hozzáadok 25 dkg ráma margarint / én vajat szoktam, nem szeretem a margarint/, amivel habosra keverem.
Ezt a krémet a meggyes krémre kenem .

Fél liter tejszínt jó keményre felverem /lehet bele habfixálót tenni/, ezt óvatosan a vaniliás krémre simítom .
Végül befedem a második lappal, amit most már feldarabolok óvatosan és úgy teszer a sütire . Tetejét megszórom porcukorral.
Jó előző nap elkészíteni, akkor szépen összepuhul, és a felszeletelt felső tészta kockái szerint szépen fel lehet szeletelni az egészet.

Nagyon kiadós és mutatós, azontúl nagyon finom is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése