2014. július 1., kedd

A quilling technika

A quilling technika bemutatása, leírása,képekkel:
http://www.filigran.hu/technika_hun.html



Georgina112:
Képzeld milyen érdekes, én erről a technikáról még soha nem hallottam, tegnap tőletek szereztem tudomást. Ma délután bementem nálunk egy kreatív boltba és pont az ehhez szükséges anyagokon akadt meg a szemem. Hatszáz valahány forintért lehet kapni egy kis készletet, amiben felcsíkozva vannak a papírok egy csomó színben és van hozzá az a tekerő eszköz, külön pedig lehetett kapni hozzá sablonokat, amik különböző méretűek.

Noa:
Iratmegsemmísítővel lehet készíteni sk,ismerősöm is azzal gyártott nekem!!!

Koszmatyi:
Vékony papírcsikokból készül, lehet venni is, de érdemesebb csinálni a csikokat. Nem tudom már adta az ötletet (nekem eszembe sem jutott addig), hogy iratmegsemmisitővel is ilyen csikokat lehet gyártani.
Már el is intéztem hogy kapok kölcsönbe egy gépet egy hétre kb és akkor minden létező színes papirt felvágdosok, hogy legyen tartalék papírcsíkom. Remélem látható a képen. Csak fel kell tekerni és alakítgatni.



Csillus:
A színes technika lapokba is vannak hozzá jó lapok, csak arra figyelj, hogy kétoldalú legyen (úgy értem ne az amilyen régen nekünk volt, hogy egyik oldala színes a másik oldala pedig natúr színű). De egyébként papírboltokban darabra is kapható a színes fénymásoló papír, 80grammos, az ára változó 3-20Ft között vannak általában egy A4-es lap.
Az, hogy milyen hosszú az változó, mert maga a virág méretétől is függ, de általában úgy szoktam, hogy A4-es lap hosszúságú, magyarul kb 30 cm, de tényleg attól függ kb mekkora a minta és mennyire telített a minta.
Nem nevetlek ki, mert én is használok fogpiszkálót is, a legjobb, legkönnyebb ezzel dolgozni, a vastagsága is pont jó, illetve jó még az én csak fondü pálcának hívom, olyasmi, mint a hústű, vagy saslik pálca (mi az esküvőre vettük a csokiszökőkúthoz mártogatni ezeket a pálcikákat), ezek ugye hosszabbak, vastagabbak, mint egy fogpiszkáló, ezeket inkább nagyobb mintákhoz használom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése