2014. július 10., csütörtök

Ajándék készítés gyerekekkel




Angelheart:
tavaly elkészítettük lánykámmal a nagyszülők részére, meg természetesen egyet magunknak is félretettünk emlékül, és nagyon örültek neki. Az oviba a gondozó néniknek is tenyérlenyomatot ajándékoztunk, csak azt díszgömbre készítettük.






Fórumozok:
szerintetek milyen festékkel kell ezt csinálni? ... úgy, hogy a gyerekről lejöjjön a festék, de a gömbön rajta maradjon


Pelyheskiskacsa:
Én tavasszal tojást festettem, és pont ilyen kékre. :)
Deka perm metallic festéket vettem, ez egy textilfesték, és nagyon szépen fed. Elvileg fixálni kell forró vasalóval, de én hajszárítóztam a kifújt tojásokat, nagyon szép csillogók lettek, és nem jön le a festék. Gyerekkezekkel tesztelve!
Ja, a lényeg: vizesbázisú a festék, lemosható. Tehát ha tenyérlenyomat készül, akkor a gyerök kezéről eltávolítható a szín... míg meg nem szárad. Arra vigyázni, hogy mást ne nagyon fogdosson, mert nekem így lett egyedi mintájú pólóm... 
lehet, hogy van más megoldás is, de ez jól működött.
A festék nem jött le a "nem textil" felületekről sem, ha jól oda-hajszárítóztam.
Akrillal még nem próbáltam, az is jó lehet; de mindenképpen olyat vennék, ami vízbázisú.
Ezt a deka perm-et a kreatív hibbo boltban vettem, Bp.-n a mammutban.

Szisszka:
Én akril festékkel csinálnám...
én kipróbáltam most az akrilfestéket, kéz beken, rányom, és lemos egyből, igy lejön az akril festék. Úgyhogy fürdőszobában kell kivitelezni a dolgot. Az akril festék ugye száradás után lesz vízhatlan, amig nem szárad rá, le lehet mosni...

Textil festés:

Ancsunti:
textilre szeretnék kezlenyomatot csinalni.jó hozzá az akrill festék? Vagy milyet vegyek? Olyan kellene ami bírja a módszer,persze a kimelot;-)

Dobkrisztina:
Kreatív boltban kapható kimondottan textilfesték, ami bírja 60 fokig a mosást, de a 40 fokot biztos. Festettem már vele táskára, 2 gyerektakaróra, egy régi ágyneműre és egy kispárnára.
Ecsettel kenhető olyan akrilfestékhez hasonló kis "dobozkában" vettem pár éve, jól keverhetők a színek, és vasalóval fixálható száradás után.
Kreatív hobby webáruházból rendeltem, de láttam már sok helyen.
Keresd így, hogy textil festék.
Ha kezetekre, lábatokra viszitek fel fogj egy vizes szivacsot és gyorsan töröld le, mossátok át. Ha megszárad a kezeden olyan szilikonhoz, gumihoz hasonló állagú lesz és le lehet húzni, dörzsölni. Legalábbis az én textilfestékem ilyen. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése