2014. július 13., vasárnap

Dekupázsolt mécsestartó cserépből


Elkészültek a cserép mécseseim, juhéééééj, azt hittem ez sosem jön el, miután megkötött a gipsz az alján nem tetszett, zavart hogy nem hófehér, így átkentem műhóval, így már sokkal szebb! Sajnos a világító festéket sehogy sem sikerült lefotóznom, mert a képeken semmi nem látszott, de elmondom hogy ahol karácsonyi fény, gyertya, lámpás, kandallótűz van, ott mindegyik kis fényre tettem belőle, így sötétben nagyon jól mutat, mintha valóban világítana a karácsonyfán az égősor, vagy a kislámpásban a fény, hangulatos













Sikerült ma a férjemet rábírni hogy megcsinálja nekem a cserepek kitörését, hogy majd mécses lehessen belőlük, végül nem flexel csinálta, így rusztikusabb, hanem csípőfogóval tört le belőle kis darabokat míg elérte a megfelelő formát


Banyoc@:
A cserép van lefestve fehér akrillal, (bevallom töredelmesen: mezei fehér falfestéket használok) ugyanis a cserépnek túl sötét a színe ahhoz hogy megfelelő háttere legyen a vékony szalvétának

én bevallom, hogy nem hobbiboltos festéket használok, hanem mezei falfestéket és ahhoz színezőket. Mondjuk könnyű helyzetem van, mert az Öcsém szobafestő és tőle szoktam kérni sima fehér festéket egy kis üveggel, és szintén tőle kapom a színezőket. Ha valahol fest általában kidobják mert ugye felbontás után általában már nem tudja megtartani a minőségét sokáig, viszont kézműveskedzéshez még évek múlva is tökéletes. Én úgy festem a cserepeket, hogy kétszer, az első rétegnél fentről lefele húzom az ecsetet, a másodiknál meg keresztbe, így nem lesz csíkos.

Nem sima mész... diszperzit... lehet hogy régen ez csak fantázianév volt?????
De legalább 3 éves a mostani.... egy fél literes befőttes üveggel kértem.... abból veszek ki mindíg egy picit amikor festek.....
Általában a kávéhoz használt kis tejszínes akármiket -tényleg nem tudom minek nevezzem- Amibe az a pici tejszín van amit a KV mellé adnak, egyébként 10 db van egy csomagban. Na időnként ezeket nem eldobom, hanem elmosogatom, és tökéletesek kis mennyiségű festék kikeverésére. Aztán már kidobom őket:)
Meg a bolti dekop ragasztót is ezekbe hígitom vízzel.. nagyon picit... pár cseppnyit, de hígitom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése