2014. július 7., hétfő

Jeges hatású festék

Mágika:
Darwi ice, jeges hatású festék ez van rá írva. 80 ml-es kiszerelésben kapható. Tavaly neten rendeltem egy hobbi boltban, gondolom máshol is kapható, de megtudom adni az elérhetőségét, ha szeretnéd. Ha jól emlékszem olyan 800-1000.- Ft körül volt az ára.

Megkerestem a hobbi bolt címét ahol tavaly rendetem a festéket,  jeges hatású szanitáló festéknek hívják, 790.- Ft/tubus.
http://www.hobbizas.hu/catalog/25

Egyszerű, és hamar megvan, nem olyan időigényes, mint a rizspapiros. Én úgy készítettem, hogy szalvétatechnikával felragasztottam a szalvétát a kívánt helyre, a pohár külső részére - a középső képen csomagolópapírból kivágott darabka van- amikor ez megszáradt a pohár többi részét, szintél kivülről szatináló festékkel (az enyémre az van írva, hogy "jeges hatású festék") szépen bepamacsoltam egy rongy segítségével. 48 óra alatt teljesen megszárad,utána akár mosogatógépbe is beteheted. Mondjuk a szalvéta miatt én nem ajánlanám, de maga a festék bírja. Próbáltam ma lefényképezni, de csak este jutottam, oda és így a lámpa fényénél nem lett túl jó a kép, azért megmutatom. A festéket hobby boltban vásároltam kb 900.- Ft-ért.

Ha foltos pacsmagold át az egészet mégegyszer, én is kétszer kentem át, csak már elfeljtettem, ill. nem mindegy, hogy mivel pacsmagolod a festéket, nekem a pamut rongy jött be, szivaccsal nekem sem lett szép. Ez lehet a festék fajtájától is függ, próbálj ki mást is, ki kell tapasztalni, melyik módszerrel lesz szép.


Sziga:
ha elfogadsz még egy jótanácsot, szerintem ezekre a poharakra fehér (világos) hátterű szalvéta illik, ha nem vágod pontosan körbe a mintát, így nagyon éles a kontúrja. Vagy esetleg próbáld meg tépni a minta körül a szalvétát és hasonló árnyalatú festékkel egy kicsit átmenetesre pamacsolni a szélét.


Noa:
Darwi ICE jegeshatású festék ( szatináló festék )790ft
80ml vizes bázisú festék.Használható üveg, tükör, kerámia és műanyag dekorálására. Szivaccsal kell felvinni, majd 48 óra száradás után mosogatógépben is mosogatható az elkészült mű.Apró ötletek kreatív hobby webáruház - itt találtam rá


Shephard:
Az enyémen ez van: Pentart szatináló festék, és a leírás kb ugyanaz, csak ezt 140 fokon 5 percig melegíteni kell, és utána mosogatható, akkor ez az csak nincs rajta sem a jeges sem az ice felirat

így néznek ki száradás után, igaz nem égettem ki, mert nekem arra most nem volt szükségem,
de lehet beszerzek majd egy bögrét és kipróbálom, ajiba olyan szett is jó lehetne, hm érdekes

a hobby boltban vettem hozzá szivacsot, de én úgy csináltam, hogy felvittem rá, és mire végeztem akkor láttam hogy kezdett 'cseppesedni', pici cseppekben összeállt, na akkor megint végigpamacsoltam, de csak a sima szivaccsal nem tettem rá festéket, így az megint széthordta egyenletesen, utána már nem állt össze
szatinálást legalább 2 rétegben kell csinálni, mikor először felviszed s zivaccsal akkor mire végzel vele, megint át kell pamacsolni, mert akkor mennek szét a kis cseppek, aztán ha megszáradt még egy réteg festék jön rá és így lesz gyönyörű




Szisszka:
Ha bögrét csinálsz, tehetsz rá mintát mondjuk csillagot, öntapadós fóliából, lekened a bögrét szatinálóval, majd leszeded az öntapadós fóliát...

Reni007:
szatinálva




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése