2014. július 14., hétfő

Karácsonyi tervező mappák




Szisszka:



Aniko0126:

Halmasni:
Tavaly letöltöttem ezt az ingyeneset az urban eve honlapról:
http://www.urban-eve.hu/2011/11/15/nyomtathato-2011-es-karacsonyi-tervezo/

Shephard:
Halmasni tette fel azt a tök jó karácsony tervezőt az urban-eve.hu -ról, csak 2 évvel korábbi volt, na most én azt a 3 lapot ami nem volt jó dátumilag aktualizáltam idénre, itt vannak a scannelt változatai, amik egyébként .doc-ban lett megcsinálva. Szóval ha valaki kinyomtatja az eredetit ezek nélkül, akkor csak majd ezeket kell beletenni, és teljesen jól használható idén is! Színesek egyébként, de itt csak fekete-fehér nyomtató van

Innen letölthető a színes:
http://data.hu/get/7108024/Karacsonytervezo_fedolap.doc
http://data.hu/get/7108025/November.doc
http://data.hu/get/7108026/December.doc






http://gyereketeto.hu/csalad/karacsonyi-tervezo

Urbaneve 2013-as tervező:
http://www.urban-eve.hu/2013/11/06/nyomtathato-2013-karacsonyi-tervezo/

Hugomnak készített Karácsonyi tervező mappa, amit majd a Mikulás hoz neki, a közelieken lehet talán látni a 3D-s képeket, figurákat










Ezt pedig magamnak készítettem, nekem is jusson végre valami jó:









Szisszka:
Én saját tervezőt csináltam, egy kisalakú gyűrűs mappát bevontam karácsonyi csomagoló papirral, karácsonyi szalaggal összeköthető :)
Bele való kockás lapokat tettem bele. Kis post it-ek vannak a szélén, ezekkel vannak jelölve a témák, mint menü: az első oldalon van hogy a 3 nap alatt miket szeretnék főzni. A következő oldalon található a bevásárló lista a menühöz, kategóriákra osztva, 1-es kategória amit bármikor meg lehet venni, azok a dolgok, amiket el lehet tenni a szekrénybe, pl. Liszt, fűszerek, konzervek, a második kategória, amit a felhasználás előtt mondjuk 1 héttel meg tudok venni, eláll ennyit a hűtőben vagy a lakásban, pl. Tejföl, krumpli, alma stb.
Aztán egy harmadik kategória, ami csak frissen jó. És van egy negyedik kategória, ahova azokat a dolgokat irtam, amit lehet vagy kell fagyasztani, pl. Husok, fagyi...
A következő pont a menün belül a sütemények, ahova fel van sorolva miket szeretnék megsütni, a következő lapon a bevásárló lista a süteményekhez, azután pedig a sütési terv, ahol meg van terezve mikor mit sütök ( itt az adventi sütik is szerepelnek)

A következő kategória az Ajándékok
Itt az első oldalon van a "jók és rosszak listája" tehát, hogy kinek szeretnék ebben az évben ajándékot adni.
A következő lapon szerepelnek a nevek és mellettük az ajándék ötletek, ha valaki elszólja magát, akkor itt a neve mellé feljegyzem :)
Utána, vegyesen vannak ajándékötletek, amiket jónak találok, és ha valakinek nem sikerült kitalálni ajándékot, akkor ezek között az ötletek között keresgélek.
Utána jön egy lista azokról az ajándékokról amiket csak megvenni lehet, pl. A gyerekeknek a dupló vonat... Vagy xbox játék stb.
Majd egy következő oldalon a kézzel készitett ajándékokról egy lista és az ehhez tartozó bevásárló lista (pl. H a horgolt sálhoz kellett vennem fonalat és horgoló tűt is)

Aztán van egy Költségek kategória, igy látom később, mi mennyibe került, vagy mire költöttem feleslegesen, illetve, hogy legközelebb min lehet spórolni.

Van egy takaritás kategória
Ahol szobáról szobára le vannak irva a tennivalók.

Aztán dekoráció kategória
Melyik helységben milyen dekoráció legyen...

Van receptek kategória
Itt szerepel minden recept, amire szükségem van a menühöz és a sütikhez, igy nincs az, hogy épp nem találom a receptet amire szükség lenne.
Aztán jönnek azok a receptek, amiket ki kell próbálni :)

Emellett van egy kis noteszem, ami ugyanolyan papirral van bevonva mint a gyűrűs mappa. Ez mindig a táskámban van, ide beirtam a bevásárló listákat, és ha megek vásárolni, rá tudok nézni, hogy mit tudok megvenni pluszban, a sima hétköznapi bevásárlás mellett. Igy be szoktam tenni 1-1 plusz lisztet, tésztát, konzervet... Ezzel a módszerrel elég jól haladok, sokminden megvan már, igy nem egyszerre kell mindent megvenni decemberben.
Aztán ha az sk. ajándékhoz kell valami, azt is felirom, és ha olyan helyen járok, biztosan tudom, hogy mit kell megvenni.

Vagy ha látok valami jó ajándéknak valót, azt is feljegyzem :)

Mivel nyomtatóm nincs és megtervezni sem tudom gépen szépre a lapokat, kézzel irom, és dekorálom, illusztrálom a lapokat ( a kézzel rajzolás az megy) .


Kicidia:
Nekem is van egy hasonló, bár ehhez képest még nagyon kezdetleges listám excelben (szakmai ártalom :)), külön a sk. ajándékötletek, mi mennyibe fog a végén kerülni, hol lehet beszerezni, hasonlóan hozzád. :)
én eddig csak ott tartok, h amit szeretnék megcsinálni (lekvár-süti) azokat ide begyűjtöm, h legalább el ne felejtsem :D
és van egy spirál füzetem, ahova a kreatv ötletek kerülnek, illetve 1-1 ötlet megvalósitásának vázlatai.

szerintem úgy tudod magadra szabni a legjobban, ha fogsz egy szép füzetet, de akár lehet cserélhető-lapos spirál dosszié is és kis scrapbook dekorokkal, rajzokkal, stb egyénivé teheted :) és ezeknek a tervezőknek a struktúráját pedig átviheted a füzetbe.

Kisbogár:
Írtatok sok mindent a karácsonyi tervezőről. Én minden évben a gépen készítem el épp hangulatomtól függően, nekem ez kicsit gyorsabb, mintha scrap bookként készíteném. Amit tudok már előre beírok, majd kinyomtatom és beteszem a naptáromba. Ünnepek után meg elteszem egy mappába és így látom mi volt előző években a menü az ajándék stb. Remélem a kép átmegy. Szóval ilyet ti is tudtok szövegszerkesztővel összedobni és saját ízlésetek szerint formálni. Sztem. okostelefonon is van ilyen tervező és az ugye mindig kéznél van.



Bubakert:

szalagot ragasztani én kétoldalú ragasztószalaggal szoktam. Scrapbook alapú naptárak készülnek idén, a textilszalagot gyönyörűen fogja.




Banyoc@:

Zemerkének készített mappa kívülről





és a mappa belős elválsztó részei. mindegyik elválasztó mögött vannak a receptek, ötletek, praktikák, leírások.. stb,stb.





A legutolsó a "Régmúlt idők karácsonya" címet kapta.... ami mögött nincs semmi, Innentől már Zemerkének kell folytatnia :)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése