2014. július 6., vasárnap

Üvegvágás otthon - videóval


Az alábbi linken találjátok a videót az üvegvágásról:
http://www.life.hu/hogyanlegyekjono/20131010-hogyan-legyek-jo-no-uvegbol-mecsestarto.html

Gragi:
az az igazság, hogy kipróbáltam ma azt az üvegvágási technikát, amiről pár napja tettem fel egy videót. Hááát, biztos én vagyok a béna... nem, nem is... inkább az üveg hibája. Szóval, éppenséggel valóban kettévágtam tűz segítségével az üveget, de meg-meg repedezett a szélén, így azért nem éppen a legtutibb a dolog. Felhívtam inkább apumat, ő azt mondja van olyan korongja a sarokcsiszolójához, amivel tud üveget vágni, szóval este talizok vele.

Ha engem kérdezel, azt mondom, inkább próbálj meg valakit megkérni, vagy magad inkább üvegvágóval elvágni, ha ilyenben gondolkodsz, mert ez az aceton + zsinór nagyon szükségmegoldás, nekem megrepedezett az üveg a törés menti fél centis sávban. Persze ki lehet próbálni bármilyen üres üveggel, hátha szerencsésebben jársz, mint én.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése