2014. július 14., hétfő

Rizspapiros poharak

Banyoc@:


A poharak rizspapírral vannak bevonva, utána vannak szalvétával dekuzva....
Nem bonyolult, csak időigényes! viszont a végeredmény nagyon szép és hangulatos.
Tavaly készület ajándékba, és azt hiszem, hogy mind elfogyott





Mágika:




Nonamona:
Van egy kép, ahol befőttes üvegeket dekuztak evvel, pici mécsesekkel tették tele, és végig a házhoz vezető utat evvel rakták ki.
Na az az én álmom... (meg, hogy megtaláljam a képet!)

Banyoc@:
A poharat zsírtalanítod (ablakpucolóval)
Rizspapír benedvesíte.
Kb akkora darabot vágjál csak le ami mondjuk a pohár felső,öblös részére kell. Mintha becsomagolnád! Tehát legyen egy papír csíkod ami olyan hosszú mint a pohár öblösségének a legnagyobb kerülete, és kb olyan magas, mint maga az öblös rész Kicsit lógjon túl a szélén is.
Felragasztod rá a rizspapírt úgy, hogy ahol a leg öblösebb, tehát legnagyobb a kerülete, ott szépen felfekszik rá a papír. A többi helyen meg felesleg lesz, azt úgy ragasztod fel, hogy meghajtod, magad fele összecsippented a papírt... (jajjj, ha én ezt értelmesen le tudnám írni!!!) szóval összeragadnak a feleslegek néhány helyen.Kifelé, nem rá a pohár felületre, hanem olyan hülyén kiállnak, mint a szárnyak.... Így hagyod, és amikor megszárad!!!!! ez fontos! szikével óvatosan levágod az összeragadt felesleget-Tökéletes lesz!
A széléről is le tudod vágni.
A pohár szárát úgy vonod be, hogy vékony csíkot vágsz a rizspapírból, és feltekered rá, a talpra meg vágsz egy palástot és azt ragasztod fel.
az illesztések nem látszanak meg, -hacsak nem nagytóval nézed- mert a rizspapír eleve olyan össze-vissza minta.
Minden leeső ficni papírkát tegyél el, mert nagyon jó lesz pótolni a kimaradt negyedcentis felületeket.



Sziga:
Én úgy csináltam rizspapíros tálat, hogy kisebb darabokra téptem a papírt és úgy illesztgettem rá, nem baj, ha van egy kis átfedés, csak jól áztasd át a ragasztóval.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése